Aksaray
Adana
Adıyaman
Afyonkarahisar
Ağrı
Amasya
Ankara
Antalya
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkari
Hatay
Isparta
Mersin
İstanbul
İzmir
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırklareli
Kırşehir
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Kahramanmaraş
Mardin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Şanlıurfa
Uşak
Van
Yozgat
Zonguldak
Aksaray
Bayburt
Karaman
Kırıkkale
Batman
Şırnak
Bartın
Ardahan
Iğdır
Yalova
Karabük
Kilis
Osmaniye
Düzce
15°
reklam
Aksaray Egemen GÜNDEM Hamidiye Kentsel Dönüşüm Alanındaki 25 Metrelik Yol Hizmete Açıldı

Hamidiye Kentsel Dönüşüm Alanındaki 25 Metrelik Yol Hizmete Açıldı

Aksaray’ın merkezinde yer alan Hamidiye Kentsel Dönüşüm Alanı içerisindeki 25 metrelik yol hizmete açıldı.

Haberleri
Hamidiye Kentsel Dönüşüm Alanındaki 25 Metrelik Yol Hizmete Açıldı

Aksaray’ın merkezinde yer alan Hamidiye Kentsel Dönüşüm Alanı içerisindeki 25 metrelik yol hizmete açıldı. Kent içi ulaşım açısından önemli bir bağlantı noktası olarak değerlendirilen yeni güzergâhın, şehir merkezindeki trafik akışına katkı sağlaması ve sürücülere alternatif ulaşım imkânı sunması bekleniyor. Hizmete açılan yol ile birlikte Valilik önü ile Kalealtı Caddesi arasında yeni bir ulaşım bağlantısı oluşturuldu. Yeni düzenlemeyle birlikte sürücüler Valilik önünden Kalealtı Caddesi yönüne geçiş sağlayabilirken, Kalealtı Caddesi tarafından gelen araçlar da bağlantı yollarını kullanarak Valilik önü ve çevresindeki noktalara ulaşım sağlayabilecek. Bu sayede şehir merkezinde ulaşımın daha akıcı hale gelmesi ve trafik hareketliliğinin farklı güzergâhlara dengeli biçimde dağılması hedefleniyor. Aksaray Belediye Başkanı Dr. Evren Dinçer, kent merkezinde ulaşım ve şehir düzenine yönelik çalışmaların planlı şekilde devam ettiğini belirterek, belediye hizmet binasının taşınmasıyla birlikte şehir merkezinde hem trafik hem de otopark açısından önemli bir rahatlama sağlandığını ifade etti. Dinçer, bu sürecin aşamalı olarak sürdüğünü vurgulayarak, yeni yolun hizmete açılması ve yapılacak otopark düzenlemeleriyle birlikte şehir merkezindeki yoğunluğun daha da azalacağını söyledi. Vatandaşların hem trafik akışı hem de park imkânları açısından daha konforlu bir şehir merkezine kavuşacağını belirtti. Hamidiye Kentsel Dönüşüm Alanı içerisinde hayata geçirilen ulaşım düzenlemeleriyle birlikte bölgedeki konut, ticaret ve sosyal yaşam alanlarına erişimin daha kolay hale gelmesi amaçlanıyor. Şehrin merkezinde yer alan yeni yolun, kent içi hareketliliği destekleyen önemli ulaşım akslarından biri olarak işlev görmesi bekleniyor. Hizmete açılan 25 metrelik yolun, Aksaray’ın gelişen ulaşım ihtiyaçlarına cevap vererek şehir içi trafik akışının daha düzenli ve dengeli bir yapıya kavuşmasına katkı sunması öngörülüyor. (Haber Bülteni)

Yorumlar
Yorum yazma kurallarını okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız