Aksaray
Adana
Adıyaman
Afyonkarahisar
Ağrı
Amasya
Ankara
Antalya
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkari
Hatay
Isparta
Mersin
İstanbul
İzmir
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırklareli
Kırşehir
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Kahramanmaraş
Mardin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Şanlıurfa
Uşak
Van
Yozgat
Zonguldak
Aksaray
Bayburt
Karaman
Kırıkkale
Batman
Şırnak
Bartın
Ardahan
Iğdır
Yalova
Karabük
Kilis
Osmaniye
Düzce
20°
reklam
Aksaray Egemen GÜNDEM Dinçer: "Tüm Öğrencilerimizi Ve Eğitim Camiamızı Gönülden Tebrik Ediyorum"

Dinçer: "Tüm Öğrencilerimizi Ve Eğitim Camiamızı Gönülden Tebrik Ediyorum"

Aksaray Belediye Başkanı Dr. Evren Dinçer, 2025-2026 eğitim öğretim yılının sona ermesi dolayısıyla bir kutlama mesajı yayımladı.

Haberleri
Dinçer: "Tüm Öğrencilerimizi Ve Eğitim Camiamızı Gönülden Tebrik Ediyorum"

Aksaray Belediye Başkanı Dr. Evren Dinçer, 2025-2026 eğitim öğretim yılının sona ermesi dolayısıyla bir kutlama mesajı yayımladı. İl genelinde karne heyecanı yaşayan yaklaşık 86 bin 180 öğrenciyi, fedakârca görev yapan öğretmenleri ve okul idarecilerini tebrik eden Başkan Dinçer, öğrencilere verimli bir yaz tatili geçirmeleri tavsiyesinde bulundu. Başkan Dr. Evren Dinçer mesajında şu ifadelere yer verdi: "2025-2026 eğitim öğretim yılını başarıyla tamamlayarak karne sevinci yaşayan ilimiz genelindeki yaklaşık 86 bin 180 evladımızı yürekten kutluyorum. Geleceğimizin teminatı olan çocuklarımızın yetişmesinde büyük emek veren, sabır ve özveriyle görev yapan tüm öğretmenlerimize ve okul idarecilerimize teşekkür ediyor, eğitim camiamızı gönülden tebrik ediyorum. Bir eğitim yılının ardından öğrencilerimiz dinlenmeyi sonuna kadar hak ettiler. Yaz tatilinin sadece dinlenmekle değil; okuyarak, araştırarak, yeni beceriler kazanarak ve sosyal faaliyetlere katılarak en verimli şekilde değerlendirilmesini tavsiye ediyorum. Aksaray Belediyesi olarak çocuklarımızın ve gençlerimizin yaz tatilini dolu dolu geçirebilmeleri için eğitim, kültür ve sosyal alanlarda birçok imkân sunuyoruz. Tüm öğrencilerimizi belediyemize bağlı Kitap Konaklarımızı, Bilim Merkezimizi, Aksaray Akademi'yi, Bilgihanelerimizi ve eğitim, kültür ile sosyal tesislerimizde düzenlenecek yaz programlarını aktif şekilde değerlendirmeye davet ediyorum. Yaz boyunca düzenleyeceğimiz etkinliklerimizle çocuklarımızın hem öğrenmeye hem de eğlenmeye devam etmelerini sağlayacağız. Sevgili öğrencilerimize sağlıklı, mutlu ve huzurlu bir tatil diliyor, yeni eğitim öğretim yılında yeniden aynı heyecan ve azimle buluşmayı temenni ediyorum." Başkan Dinçer, Aksaray Belediyesi olarak eğitime ve gençlerin gelişimine yönelik yatırımları sürdüreceklerini belirterek, çocukların akademik, sosyal ve kültürel gelişimlerine katkı sunacak projeleri artırarak devam ettireceklerini ifade etti. (Haber Bülteni)

 

Yorumlar
Yorum yazma kurallarını okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız