20 Aralık 2025
Aksaray
Adana
Adıyaman
Afyonkarahisar
Ağrı
Amasya
Ankara
Antalya
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkari
Hatay
Isparta
Mersin
İstanbul
İzmir
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırklareli
Kırşehir
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Kahramanmaraş
Mardin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Şanlıurfa
Uşak
Van
Yozgat
Zonguldak
Aksaray
Bayburt
Karaman
Kırıkkale
Batman
Şırnak
Bartın
Ardahan
Iğdır
Yalova
Karabük
Kilis
Osmaniye
Düzce
-2°
Aksaray Egemen EĞİTİM Öğretmenlere TÜBİTAK Proje Eğitimi: 2204 Çalıştayı Gerçekleştirildi

Öğretmenlere TÜBİTAK Proje Eğitimi: 2204 Çalıştayı Gerçekleştirildi

Aksaray İl Milli Eğitim Müdürlüğü Ar-Ge birimi yürütücülüğünde 2204 Öğretmen Çalıştayı, öğretmenlerin TÜBİTAK 2204-A ve 2204-B Lise ile Ortaokul Öğrencileri Araştırma Projeleri yarışmalarına yönelik bilgi, beceri ve rehberlik yeterliliklerini geliştirmek amacıyla düzenlendi.

Haberleri

Aksaray İl Milli Eğitim Müdürlüğü Ar-Ge birimi yürütücülüğünde 2204 Öğretmen Çalıştayı, öğretmenlerin TÜBİTAK 2204-A ve 2204-B Lise ile Ortaokul Öğrencileri Araştırma Projeleri yarışmalarına yönelik bilgi, beceri ve rehberlik yeterliliklerini geliştirmek amacıyla düzenlendi.  Çalıştay kapsamında öğretmenlere; proje hazırlama süreçleri, araştırma probleminin belirlenmesi, bilimsel yöntem, veri toplama ve analiz teknikleri, etik ilkeler ve proje raporu yazımı gibi temel konularda uygulamalı eğitimler verildi. Program süresince katılımcılar disiplinler arası çalışma örnekleri incelemiş, başarılı geçmiş proje örnekleri üzerinden değerlendirmeler yapmış ve proje danışmanlığı sürecinde karşılaşılan sıkça rastlanan sorunlara yönelik çözüm stratejileri geliştirmiştir. Atölye çalışmaları, grup tartışmaları ve yönlendirilmiş uygulamalar sayesinde öğretmenlerin hem teorik hem de pratik düzeyde proje danışmanlığı kapasiteleri güçlendirilmiştir. Çalıştay sonunda öğretmenler, öğrencilerini bilimsel araştırma süreçlerinde daha etkin destekleyebilmek için gerekli araçları, yöntemleri ve güncel TÜBİTAK proje değerlendirme kriterlerini kapsamlı şekilde öğrenmiş; kendi kurumlarında proje kültürünün yaygınlaşmasına katkı sağlayacak bilgi ve donanıma ulaşmıştır.(Haber Bülteni)

 

 

Yorumlar
* Bu içerik ile ilgili yorum yok, ilk yorumu siz yazın, tartışalım *