Aksaray
Adana
Adıyaman
Afyonkarahisar
Ağrı
Amasya
Ankara
Antalya
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkari
Hatay
Isparta
Mersin
İstanbul
İzmir
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırklareli
Kırşehir
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Kahramanmaraş
Mardin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Şanlıurfa
Uşak
Van
Yozgat
Zonguldak
Aksaray
Bayburt
Karaman
Kırıkkale
Batman
Şırnak
Bartın
Ardahan
Iğdır
Yalova
Karabük
Kilis
Osmaniye
Düzce
23°
reklam
Aksaray Egemen EĞİTİM ASÜ Sağlık Bilimleri Fakültesinde mezuniyet coşkusu yaşandı

ASÜ Sağlık Bilimleri Fakültesinde mezuniyet coşkusu yaşandı

Aksaray Üniversitesi (ASÜ) Sağlık Bilimleri Fakültesinde mezuniyet coşkusu yaşandı. ASÜ Konferans Salonunda düzenlenen törende aileler evlatlarının mezuniyet gururuna ortak oldu.

Haberleri
ASÜ Sağlık Bilimleri Fakültesinde mezuniyet coşkusu yaşandı

Aksaray Üniversitesi (ASÜ) Sağlık Bilimleri Fakültesinde Sağlık Yönetimi, Acil Yardım ve Afet Yönetimi ve Hemşirelik bölümleri öğrencileri mezuniyet coşkusu yaşadı. Mezuniyet törenine Aksaray Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Alpay Arıbaş, Rektör Yardımcısı Prof. Dr. Erşan Sever, Sağlık Bilimleri Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Didem Balun Kayan, akademisyenler ve öğrenci velileri katıldı.Törende konuşan Aksaray Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Alpay Arıbaş, Sağlık Bilimleri Fakültesinin insan sağlığına yönelik nitelikli insan gücü yetiştiren üniversitenin önemli bir birimi olduğunu belirterek, sağlık alanında görev yapan meslek mensuplarının toplum nezdinde her zaman saygın ve değerli bir konuma sahip olduğunu söyledi. İnsan hayatına doğrudan dokunan mesleklerin ayrı bir anlam taşıdığını ifade eden Arıbaş, sağlık çalışanlarının üstlendikleri sorumluluğun büyük olduğunu vurguladı. Mezun öğrencilere seslenen Arıbaş, dört yıllık eğitim sürecinin geride kaldığını ancak öğrenme yolculuğunun hiçbir zaman sona ermeyeceğini belirtti. 

 

REKTÖR ARIBAŞ: İNSAN SAĞLIĞI EN DEĞERLİ EMANETLERDEN BİRİ

İnsan sağlığının en değerli emanetlerden biri olduğunu vurgulayan Arıbaş, bu nedenle sağlık çalışanlarının bilgi ve donanımlarını sürekli güncellemelerinin mesleklerinin ayrılmaz bir parçası olduğunu ifade etti. Üniversite yıllarının yalnızca akademik bilgi kazanılan bir dönem olmadığını belirten Arıbaş, öğrencilerin bu süreçte sosyal ilişkilerini geliştirdiklerini, farklı deneyimler yaşadıklarını, özgüven kazandıklarını ve hayatı daha yakından tanıma fırsatı bulduklarını söyledi. Mezunların bundan sonraki yaşamlarında da bu kazanımların kendilerine yol göstereceğini ifade eden Arıbaş, öğrencilerin Aksaray Üniversitesi ile bağlarını koparmamalarını istedi. Aksaray Üniversitesinin mezunlarının her zaman yanında olacağını dile getiren Rektör Arıbaş, “Gittiğiniz yerlerde karşılaşacağınız mesleki sorunlarda, ihtiyaç duyduğunuz her anda hocalarımız ve üniversitemiz sizlere destek vermeye devam edecektir. Aksaray Üniversitesi sizin yuvanızdır ve kapıları her zaman sizlere açıktır” dedi. Ailelere de seslenen Rektör Arıbaş, öğrencilerin bugünlere gelmesinde en büyük payın ailelere ait olduğunu ifade ederek, onların gösterdiği fedakârlıkların ve desteklerin mezuniyet sevincinin temelini oluşturduğunu söyledi. Türkiye’nin geleceğinin iyi yetişmiş gençlerin omuzlarında yükseleceğini ifade eden Arıbaş, tüm mezunlara sağlık, başarı ve mutluluk dolu bir meslek hayatı diledi.

 

BAŞARI ETİK DEĞERLERE BAĞLILIK VE AHLAKİ DURUŞLA GELİR

Törende konuşan Sağlık Bilimleri Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Didem Balun Kayan da mezuniyet gününün öğrenciler için unutulmayacak bir dönüm noktası olduğunu belirterek, dört yıl önce başlayan lisans eğitiminin bugün önemli bir başarıyla taçlandığını aktardı. Öğrencilerin artık meslek sahibi bireyler olarak topluma hizmet edeceklerini kaydeden Kayan, üniversitenin bu yıl 20’nci kuruluş yıl dönümünü kutladığını hatırlatarak, mezunların da bu 20 yıllık akademik birikimin ve kurumsal mirasın bir parçası haline geldiğini dile getirdi. Diplomaların mezunlara yeni kapılar açacağını ifade eden Kayan, meslek yaşamında başarının yalnızca bilgiyle değil; etik değerlere bağlılık, ahlaki duruş, insanlara yaklaşım biçimi ve sürekli öğrenme azmiyle mümkün olacağını söyledi.Eğitim süreci boyunca öğrencilerin sevinçlerini ve zorluklarını birlikte yaşadıklarını ifade eden Kayan, akademik ve idari personelin öğrencilerin her zaman yanında olduğunu söyledi. Konuşmasında ailelere de seslenen Kayan, evlatlarını büyük fedakârlıklarla yetiştirerek bugünlere getiren anne ve babalara teşekkür ederek, mezuniyet sevincinin en az öğrenciler kadar ailelerin de hakkı olduğunu kaydetti. Konuşmasının sonunda tüm mezunları tebrik eden Kayan, gençlere başarılarla dolu bir gelecek temennisinde bulundu.

 

HİÇBİR ZAMAN HEDEFLERİMİZDEN VAZGEÇMEDİK

Törende fakülte birincisi olarak söz alan Hemşirelik Bölümü öğrencisi Hava Nur Kırık ise büyük bir mutluluk ve gurur yaşadığını belirterek, kürsüde yalnızca bir öğrenci olarak değil, hayallerinin peşinden gitmekten vazgeçmeyen genç bir kadın ve hemşire adayı olarak bulunduğunu ifade etti. Dört yıl önce üniversiteye ilk adımını attığında kendisini uzun ve zorlu bir yolculuğun beklediğini bilmediğini söyleyen Kırık, eğitim süreci boyunca fedakârlıklar yaptıklarını, zaman zaman zorlandıklarını ancak hiçbir zaman hedeflerinden vazgeçmediklerini dile getirdi. Bugün elde ettiği başarının arkasında ailesinin sevgisi, sabrı ve fedakârlıklarının bulunduğunu ifade eden Kırık, bir kadın olarak eğitim alma ve istediği mesleği seçme fırsatına sahip olmasında emeği bulunan başta Mustafa Kemal Atatürk olmak üzere tüm silah arkadaşlarına teşekkür etti. Yeni hayatlarında insan hayatına dokunacakları önemli bir yolculuğa başlayacaklarını ifade eden Kırık, tüm mezunlara sağlık, mutluluk ve başarı dolu bir gelecek diledi. Törende Acil Yardım ve Afet Yönetimi ve Hemşirelik andı okundu. Törende dereceye giren öğrencilere plaketleri ASÜ Rektörü Prof. Dr. Alpay Arıbaş, Rektör Yardımcısı Prof. Dr. Erşan Sever, Sağlık Bilimleri FakültesiDekanı Prof. Dr. Didem Balun Kayan ve tarafından takdim edildi.Programın devamında mezun öğrencilere diplomaları akademisyenler tarafından verildi. Tören öğrencilerin keplerini hep birlikte havaya fırlatması ve mezuniyet coşkusunu aileleriyle paylaşmasıyla sona erdi.(Haber Bülteni)

 

Yorumlar
Yorum yazma kurallarını okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız