Aksaray
Adana
Adıyaman
Afyonkarahisar
Ağrı
Amasya
Ankara
Antalya
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkari
Hatay
Isparta
Mersin
İstanbul
İzmir
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırklareli
Kırşehir
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Kahramanmaraş
Mardin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Şanlıurfa
Uşak
Van
Yozgat
Zonguldak
Aksaray
Bayburt
Karaman
Kırıkkale
Batman
Şırnak
Bartın
Ardahan
Iğdır
Yalova
Karabük
Kilis
Osmaniye
Düzce
20°
reklam
Aksaray Egemen EĞİTİM ASÜ Ortaköy MYO’da mezuniyet gururu yaşandı

ASÜ Ortaköy MYO’da mezuniyet gururu yaşandı

Aksaray Üniversitesi (ASÜ) Ortaköy Meslek Yüksekokulunda mezuniyet gururu yaşandı. ASÜ Konferans Salonunda düzenlenen törende öğrenciler iki yıllık eğitim hayatlarını başarıyla tamamlayarak mezun olmanın mutluluğunu yaşadı.

Haberleri
ASÜ Ortaköy MYO’da mezuniyet gururu yaşandı

Mezuniyet törenine ASÜ Rektörü Prof. Dr. Alpay Arıbaş, Ortaköy Belediye Başkanı Ahmet Koyuncu, Rektör Yardımcısı Prof. Dr. Ömer Köse, akademisyenler ve mezun öğrencilerin aileleri katıldı. Aksaray Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Alpay Arıbaş mezuniyet töreninde yaptığı konuşmada öğrencilerin ve ailelerinin heyecanına ortak olmaktan büyük mutluluk duyduğunu söyledi. Mezuniyet gününün öğrencilerin hayatındaki en önemli dönüm noktalarından biri olduğunu belirten Arıbaş, gençlerin iki yıl boyunca gösterdikleri emek ve gayretin karşılığını aldıklarını ifade etti.Öğrencilerin üniversiteye başladıkları ilk günlerde bir meslek sahibi olma, kendilerini geliştirme ve ülkelerine faydalı bireyler olma hedefiyle yola çıktıklarını hatırlatan Arıbaş, geçen süre içerisinde hem akademik bilgi hem de mesleki beceri kazandıklarını söyledi. 

 

MEZUNLARIMIZ ASÜ AİLESİNİN BİR PARÇASI OLMAYA DEVAM EDECEK

Mezun öğrencilerin Aksaray Üniversitesi ailesinin bir parçası olmaya devam edeceklerini belirten Arıbaş, üniversitenin kapılarının kendilerine her zaman açık olduğunu söyledi. Mezunların bundan sonraki yaşamlarında karşılaşacakları her türlü zorlukta üniversitelerinin desteğini yanlarında hissedebileceklerini kaydeden Arıbaş, öğrencilerin elde ettikleri bilgi ve donanımla iş hayatında başarılı olacaklarına inandığını ifade etti.Türkiye’nin gelişimi için nitelikli insan gücüne ihtiyaç duyulduğunu belirten Arıbaş, meslek yüksekokullarından mezun olan gençlerin üretimden hizmet sektörüne kadar birçok alanda önemli görevler üstleneceğini söyledi. Ancak günümüz dünyasında bilginin hızla yenilendiğine dikkat çeken Arıbaş, mezunların kariyerleri boyunca kendilerini geliştirmeye devam etmeleri gerektiğini vurguladı.Konuşmasının bir bölümünde ailelere de teşekkür eden Rektör Arıbaş, öğrencilerin bugünlere gelmesinde ailelerin destek ve fedakârlıklarının çok önemli olduğunu ifade etti. Gençlere seslenerek gelecek hedeflerinden vazgeçmemelerini tavsiye eden Arıbaş, azimle çalışan ve üreten bireylerin hem kendi hayatlarında hem de ülkenin kalkınmasında önemli katkılar sağlayacağını belirtti. Mezun öğrencilere başarılarla dolu bir gelecek dileyen Arıbaş, yollarının ve bahtlarının açık olmasını temenni etti.

 

ÖĞRENCİLERİMİZ İŞ HAYATINA HAZIR BİREYLER OLARAK MEZUN OLDU

Törende konuşan Ortaköy Meslek Yüksekokulu Müdürü Dr. Öğr. Üyesi Ferdi Yıldırım ise mezuniyet gününün öğrencilerin iki yıllık yoğun emeklerinin karşılığını aldığı özel bir gün olduğunu söyledi. Meslek yüksekokullarının ülkenin ihtiyaç duyduğu nitelikli insan gücünü yetiştiren önemli eğitim kurumları olduğunu vurgulayan Yıldırım, öğrencilerin aldıkları teorik ve uygulamalı eğitim sayesinde iş hayatına hazır bireyler olarak mezun olduklarını söyledi. Mezunların sektörlerde aranan profesyoneller olacağına inandığını belirten Yıldırım, diplomanın önemli bir kazanım olduğunu ancak öğrenme sürecinin mezuniyetle sona ermediğini ifade etti.

Mezunlara tavsiyelerde bulunan Yıldırım, teknolojik gelişmelerin yakından takip edilmesi gerektiğini, değişen şartlara uyum sağlayabilmek için sürekli öğrenmenin ve kendini geliştirmenin büyük önem taşıdığını kaydetti. Meslek ahlakının da her zaman ön planda tutulması gerektiğini vurgulayan Yıldırım, başarılı bir kariyerin bilgi kadar etik değerlere bağlılıkla da şekillendiğini söyledi.Akademisyenlerin de bilgi, deneyim ve emekleriyle öğrencilerin yetişmesinde önemli rol üstlendiğini ifade eden Yıldırım, gençlerin yalnızca meslek sahibi bireyler olarak değil, aynı zamanda topluma faydalı ve sorumluluk sahibi insanlar olarak mezun edildiğini dile getirdi.

Programda konuşan okul birincisi Neşe Altınpınar mezun öğrenciler adına konuşma yaptı. İki yıl önce büyük umutlarla başladıkları eğitim yolculuğunun bugün önemli bir dönüm noktasına ulaştığını belirten Altınpınar, bu süreçte yalnızca mesleki bilgi edinmediklerini, aynı zamanda hayatın farklı alanlarında kendilerini geliştirme fırsatı bulduklarını söyledi. Karşılaştıkları her engelin kendilerini daha güçlü hale getirdiğini belirten Altınpınar, elde edilen başarının yalnızca öğrencilere ait olmadığını vurgulayarak, kendilerine yol gösteren akademisyenlere, her koşulda yanlarında olan ailelerine ve desteklerini esirgemeyen arkadaşlarına teşekkür etti. Mezun öğrencilerin bundan sonraki süreçte mesleklerini ve okullarını en iyi şekilde temsil edeceklerine inandığını ifade eden Altınpınar, tüm mezunlara sağlık, mutluluk ve başarılarla dolu bir gelecek temennisinde bulundu. Konuşmaların ardından yüksekokulu dereceyle bitiren öğrencilere plaketleri takdim edildi. Öğrenciler ve ailelerin duygu dolu anlar yaşadığı mezuniyet töreni, mezunların keplerini hep birlikte havaya fırlatmasıyla sona erdi.(Haber Bülteni)

 

Yorumlar
Yorum yazma kurallarını okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız