Aksaray
Adana
Adıyaman
Afyonkarahisar
Ağrı
Amasya
Ankara
Antalya
Artvin
Aydın
Balıkesir
Bilecik
Bingöl
Bitlis
Bolu
Burdur
Bursa
Çanakkale
Çankırı
Çorum
Denizli
Diyarbakır
Edirne
Elazığ
Erzincan
Erzurum
Eskişehir
Gaziantep
Giresun
Gümüşhane
Hakkari
Hatay
Isparta
Mersin
İstanbul
İzmir
Kars
Kastamonu
Kayseri
Kırklareli
Kırşehir
Kocaeli
Konya
Kütahya
Malatya
Manisa
Kahramanmaraş
Mardin
Muğla
Muş
Nevşehir
Niğde
Ordu
Rize
Sakarya
Samsun
Siirt
Sinop
Sivas
Tekirdağ
Tokat
Trabzon
Tunceli
Şanlıurfa
Uşak
Van
Yozgat
Zonguldak
Aksaray
Bayburt
Karaman
Kırıkkale
Batman
Şırnak
Bartın
Ardahan
Iğdır
Yalova
Karabük
Kilis
Osmaniye
Düzce
20°
reklam
Aksaray Egemen EĞİTİM Aksaray’da 86 Bin 180 Öğrenci Karne Aldı

Aksaray’da 86 Bin 180 Öğrenci Karne Aldı

Aksaray’da okul öncesi, ilkokul, ortaokul ve lise kademelerinde eğitim gören 86 bin 180 öğrenci, 2025-2026 eğitim öğretim yılını tamamlayarak karne heyecanı yaşadı.

Haberleri
Aksaray’da 86 Bin 180 Öğrenci Karne Aldı

İl Milli Eğitim Müdürü Metin Alpaslan, yaptığı açıklamada, "İlimizde bulunan 520 okulumuzda görev yapan 7 bin 450 öğretmenimiz ile birlikte 86 bin 180 öğrencimiz bugün karnelerini alarak yaz tatiline girdi. Değerli öğretmenlerimiz, kıymetli velilerimiz ve sevgili öğrencilerimiz, 2025-2026 eğitim öğretim yılını başarıyla tamamlamış bulunuyoruz. Bu süreçte gösterdiğiniz emek, özveri ve gayret için hepinize teşekkür ediyorum." dedi.

"YAZ TATİLİNİ BOL BOL KİTAP OKUYARAK DEĞERLENDİRİN"

Bir eğitim öğretim yılını daha emek, gayret ve başarıyla tamamlamanın mutluluğunu yaşadıklarını belirten Alpaslan, "2025-2026 eğitim öğretim yılı boyunca öğrencilerimiz öğrenmenin, öğretmenlerimiz fedakârlığın, velilerimiz ise desteğin en güzel örneklerini sergilediler. Her bir öğrencimizin hayallerine bir adım daha yaklaşması bizler için en büyük gurur kaynağı olmuştur. Şimdi dinlenme, yenilenme ve yeni hedeflere hazırlanma zamanı. Sevgili öğrencilerimiz; yaz tatilini bol bol kitap okuyarak, araştırarak, keşfederek ve sevdiklerinizle kaliteli vakit geçirerek değerlendirmenizi temenni ediyorum. Bu vesileyle eğitim ailemizin kıymetli üyeleri olan öğrencilerimize, öğretmenlerimize, yöneticilerimize ve velilerimize teşekkür ediyor, sağlıklı, huzurlu ve verimli bir yaz tatili diliyorum. Yeni eğitim öğretim yılında daha güçlü hedeflerle ve daha büyük başarılarla yeniden buluşmayı temenni ediyorum." diye konuştu. Foto-Haber: Erkan ALTUNTAŞ

 

Yorumlar
Yorum yazma kurallarını okumuş ve kabul etmiş sayılırsınız