Necmiye-Mehmet Yazıcı Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi’nde düzenlenen TÜBİTAK 4006 Bilim Fuarı’nda öğrencilerin hazırladığı projeler sergilendi. Necmiye-Mehmet Yazıcı Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi tarafından hazırlanan bilim fuarı, okulun spor salonunda düzenlenen törenle açıldı. Araştırma, inceleme ve tasarım türlerindeki projelerden oluşan fuar yoğun katılımla gerçekleştirildi. Açılış kurdelesini Okul Müdürü Esra Nazire Meşincigiller ve davetliler birlikte kesti. Daha sonra fuar alanını gezen davetliler, öğrencilerden projeler hakkında bilgi aldı. Fuarda görev alan öğrenciler, proje hazırlık sürecinde ekip çalışması, problem çözme, araştırma ve sunum becerilerini geliştirme fırsatı bulduklarını belirtirken, öğrencilerin projelerini özgüvenle anlatmalarından duydukları memnuniyeti dile getirdi.
Telefonla uzaktan bağlantılı balık yemleme projesinden bahseden öğrencilerden Semanur Gündüz, “Projemizi yaklaşık 10 günde tamamladık. Tasarımını arkadaşım Buse Ak ile birlikte yaptık. Evde olmadığımız zaman telefondan bu aparata bağlanarak akvaryumdaki balıklarımızı yemleme işlemi yapabiliyoruz. Bu proje yoğun ilgi gördü. Burada yer alan arkadaşlarımız da teknolojiyi kullanarak hocalarımızın desteğiyle birbirinden güzel çalışmalar ortaya koydu” diye konuştu. Foto-Haber: Erkan ALTUNTAŞ
Lise öğrencileri ‘TÜBİTAK 4006 Bilim Fuarı’nda projelerini sergiledi
Necmiye-Mehmet Yazıcı Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi’nde düzenlenen TÜBİTAK 4006 Bilim Fuarı’nda öğrencilerin hazırladığı projeler sergilendi.
İLGİLİ HABERLER