Ağaçören ilçesinde keklikler doğaya salındı

Doğal yaşamın korunması, biyolojik çeşitliliğin desteklenmesi ve ekolojik dengenin güçlendirilmesi amacıyla gerçekleştirilen program kapsamında keklikler doğal yaşam alanlarına bırakıldı.

Ağaçören ilçesinde keklikler doğaya salındı. Etkinliğe Kaymakam  Metin Korkmaz , Belediye Başkanı Kemal Salman , Doğa Koruma ve Milli Parklar Şube Müdürü Musa Bozkurt , İlçe Jandarma Komutanı Oğuzcan Şahın , İlçe Emniyet Amiri Harun Kolyigit, Başhek Ahmet Gökhan Meşe , İlçe Tarım ve Orman Müdürü Bilal Kalkan, Oymaağaç Muhtarımız İsmail Şahin, Oymaağaç Köyü’müzde ve Ağaçören Bayrak Tepe mevkiinde keklik salımı programı gerçekleştirildi. Doğal yaşamın korunması, biyolojik çeşitliliğin desteklenmesi ve ekolojik dengenin güçlendirilmesi amacıyla gerçekleştirilen program kapsamında keklikler doğal yaşam alanlarına bırakıldı. Doğaya ve çevreye yönelik çalışmalarımız kararlılıkla devam edecektir. (Haber Bülteni)

İLGİLİ HABERLER