Aksaray’da 86 Bin 180 Öğrenci Karne Aldı

Aksaray’da okul öncesi, ilkokul, ortaokul ve lise kademelerinde eğitim gören 86 bin 180 öğrenci, 2025-2026 eğitim öğretim yılını tamamlayarak karne heyecanı yaşadı.

İl Milli Eğitim Müdürü Metin Alpaslan, yaptığı açıklamada, "İlimizde bulunan 520 okulumuzda görev yapan 7 bin 450 öğretmenimiz ile birlikte 86 bin 180 öğrencimiz bugün karnelerini alarak yaz tatiline girdi. Değerli öğretmenlerimiz, kıymetli velilerimiz ve sevgili öğrencilerimiz, 2025-2026 eğitim öğretim yılını başarıyla tamamlamış bulunuyoruz. Bu süreçte gösterdiğiniz emek, özveri ve gayret için hepinize teşekkür ediyorum." dedi.

"YAZ TATİLİNİ BOL BOL KİTAP OKUYARAK DEĞERLENDİRİN"

Bir eğitim öğretim yılını daha emek, gayret ve başarıyla tamamlamanın mutluluğunu yaşadıklarını belirten Alpaslan, "2025-2026 eğitim öğretim yılı boyunca öğrencilerimiz öğrenmenin, öğretmenlerimiz fedakârlığın, velilerimiz ise desteğin en güzel örneklerini sergilediler. Her bir öğrencimizin hayallerine bir adım daha yaklaşması bizler için en büyük gurur kaynağı olmuştur. Şimdi dinlenme, yenilenme ve yeni hedeflere hazırlanma zamanı. Sevgili öğrencilerimiz; yaz tatilini bol bol kitap okuyarak, araştırarak, keşfederek ve sevdiklerinizle kaliteli vakit geçirerek değerlendirmenizi temenni ediyorum. Bu vesileyle eğitim ailemizin kıymetli üyeleri olan öğrencilerimize, öğretmenlerimize, yöneticilerimize ve velilerimize teşekkür ediyor, sağlıklı, huzurlu ve verimli bir yaz tatili diliyorum. Yeni eğitim öğretim yılında daha güçlü hedeflerle ve daha büyük başarılarla yeniden buluşmayı temenni ediyorum." diye konuştu. Foto-Haber: Erkan ALTUNTAŞ

 

İLGİLİ HABERLER